La hypermarket dupa revelion

Oamenii isi aleg hypermarketul din care isi fac cumparaturile dupa mai multe criterii: principalul cred ca ramane locatia, sau asa ar trebui sa fie, accesibilitatea intr-un cuvant; apoi aletele ar fi promotii, fidelizare, afinitate fata de brand, preturi, asezare si spatiu de manevra in interior, numar de case si cate functioneaza, cam astea imi vin in cap acum.

Luni, pe 2 ianuarie seara, fiind liber am zis sa-mi fac cumparaturile saptamanale. Am ales un alt hypermarket decat cel pe care-l folosesc uzual. Si am constatat urmatoarele:

  •  in magazin destul de liber, semn ca romanii inca isi reveneau dupa zilele grele
  •  magazinul golas, se vedeau inca semnele razboiului de dinainte de revelion, produse lipsa, ambalaje rupte, categorii amestecate
  • case deschise foarte putine, dar per total cate doua persoane in fata la coada, cum am spus mai devreme nu era prea multa lume
  • pentru toti cei care nu stiu inca, CASELE PRIORITARE sunt prioritare cu un anumit scop, mentionat clar si care e civilizat sa fie respectat
  • cat imi incarc cumparaturile in carucior si mai ales cand platesc (introduc pin-ul cardului), nu simt nevoia sa am o familie straina in carca mea, civilizat este sa oferim celui aflat la casa spatiul de discretie (ca la banca)
  • la casa am aflat ca din luna noiembrie cardul de cashback nu mai este acceptat in respectivele magazine

O buna perioada de timp nu voi mai trece prin respectivul magazin, revin la cel in care merg de obicei (nici asta nu e lipsit de bube, dar parca e mai aerisit).

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

