Covrigi cu cremwursti de pui

Am trecut pe langa un magazin de panificatie si mi-a sarit in ochi produsul expus: covrigi cu cremwursti de pui. M-am apropiat sa vad cum arata, gandindu-ma ca sunt mari si in partea groasa e inserat cremwurstul. Dar nu, sunt mai mari decat brasovenii, dar nu cat sa incapa in el. Asa ca ma gandesc ca or fi macinati in coca.

Eu nu m-am incumetat sa mananc asa ceva. A gustat cineva de pe aici? Luminati-ma si pe mine, va rog.

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

