Pepeni romanesti (sau cum vinde brandul)

Dimineata, un tir descarca pepeni. Mari, frumosi. M-am intrebat, cum naiba? Chiar cu schimbarea de clima, e prea devreme pentru pepenii romanesti. Apoi nedumerirea mi-a fost spulberata, tirul avea numere de Turcia. Sau am crezut eu ca m-am dumerit.

Seara, venind spre casa trec pe langa gramada de pepeni scoasa la vanzare si raman interzis: „PEPENI DE BUZAU, 2 lei/kg”.

Acum, ori vin turcii mai nou cu tirurile sa care pepenii de la Buzau la Bucuresti, ori suntem pacaliti pe fata fara ca nimeni sa se sesizeze.

PS: A doua zi dimineta, din gramada principala, se mai facuse una mai mica langa, inca un vanzator si un carton pe care scria: „PEPENI DE DABULENI : 2 lei/kg”. Nu e frumos?

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pepeni romanesti (sau cum vinde brandul)

  1. Crisss zice:

    Mult prea tare , insa problema nu este la cei ce vand , ci la cei ce cumpara convinsi ca asa este …trist

Lasă un răspuns

