Expozitia de picturi

Saptamana trecuta, in Sun Plaza, pe langa reptilele pe care le intaneai pe toate culoarele, de zici ca era taramul serpilor, am intalnit pe culoarul spre iesire si o expozitie de picturi si desene ale unor copii si tineri.

Trecute prin filtrul ochiului meu de amator, multe dintre ele mi-au parut foarte inspirate si interesante, semn ca acest neam inca mai are potentialul de a produce valoare.

Am ramas si cu o nelamurire: am vazut si nuduri pictate de un tanar de 17 ani si de o tanara de 12. Daca la 17 mai inteleg, la 12 e un pic cam precoce, dupa umila mea parere, dar se pare ca lumea avanseaza si barierele pe care le stiam odata dispar.

Una peste alta, daca sunteti in drum si mai este expozitia, v-o recomand, sunt 10 minute pe care le veti castiga din miile pierdute in Mall.

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

