Si totusi se mai poate

Aflandu-ma pentru a cumpara cateva accesorii foto de la F64 intr-o sambata, aglomeratie mare, toti consultantii erau ocupati.

Doamna de la casierie, observandu-mi graba, m-a intrebat cu ce ma poate ajuta. I-am explicat ce doream, cum aveam totul stabilit, doamna mi-a adus foarte serviabil cele dorite, m-a intrebat daca doresc mai multe amanunte sau ceva in plus, cum nu doream, am achitat si am plecat multumit.

Aceasta atitudine este atat de rara in tara noastra (si atat de normala in altele), incat mare mi-a fost mirarea sa mai intalnesc asa ceva aici.

Multumesc echipei F64 pentru acest strop din oceanul de nesimtire numit Romania, iar pentru conducerea firmei, aveti grija de acesti angajati, ei au ajuns acolo unde ar trebui sa fie.

La sper o cat mai curanda revedere!

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

