Viitorul magazinelor offline

Zilele trecute, m-am gandit sa-mi cumpar un cititor de carduri si cum valoarea lui era un pic mai mare decat pretul transportului, am hotarat sa trec pe la un magazin offline al unui comerciant cu prezenta si in online.

Ajuns acolo, am dat de un magazin prost iluminat, intr-un colt fiind un angajat care vindea produsele. Am stat sa astept vreo 20 de minute dupa o domnisoara care isi cumpara un notebook, acte, garantii, plata, de unde sa-si ia drivere (cu exemplificari), etc. Ma intreb ce se intampla daca eram inca cinci la coada, asta in conditiile in care eu aveam comanda facuta pe net deja si a durat cu totul predarea pentru mine un minut.

Pentru un minut a trebuit sa stau douazeci si ceva acolo, plus drumul pana la magazin. Asa ca viiorul magazinelor offline nu e prea roz. Daca nu au prezenta online, pretul produsului este si mai mare. Atunci devine din ce in ce mai clar ca viitorul este al Emag, PCGarage etc., magazinele mari, cu stocuri suficiente, livrare instant, chiar daca pretul este cu ceva mai mare.

Imi amintesc cu nostalgie de perioada Caro, de placerea cu care mergeam mereu la sediu la ei, aveau toate pe stoc, ca sa nu imi amintesc de Tape de la Unirii.

Deci viitorul magazinelor offlne asa cum erau odata cred ca e zero, cel putin in IT.

PS: Aici nu discutam cazurile speciale ale magazinelor offline Emag sau PCGarage legate de un magazin online mare.

Acest articol a fost publicat în Tehnologie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

