De ce imi place UPC? Pentru ca este o companie vie

Personal sunt client al UPC de cand acestia au intrat pe piata din Romania, fiind si client al firmelor care i-au precedat acesteia.

La inceputuri totul a fost greu, internetul cadea constant, modemul se tot desincroniza si ajungeai inevitabil la serviciul lor de relatii cu clientii. Acolo era horror, prindeai greu pe cineva sa-ti raspunda, programau echipa tehnica sa vina la tine in cateva zile, nu venea cand era stabilit, una peste alta o experienta nu foarte placuta.

Dar cu trecerea anilor lucrurile au evoluat, am observat o calitate a serviciilor mereu in crestere, astazi internetul desi nu atat de rapid ca al competitorilor, este mereu up si nu prea am mai avut batai de cap cu el (mai cade noaptea la cateva luni cate o juma de ora, nesemnificativ pentru mine), au televiziunea HD cu cea mai bogata oferta (chiar daca nu au Digisport), iar recieverul cu PVR a devenit pentru mine o a doua natura, nu cred ca televiziunea ar mai fi la fel pentru mine fara acest aparat care sa-mi inregistreze ce vreau si sa vizionez cand am timp. Ca bonus in pachet, telefonia lor e gratuit mereu pe fix, asa ca nu am batai de cap sa vorbesc mai mult cu cei dragi.

Dar de ce scriu aceaste ganduri (nu m-a platit in vreun fel UPC): aseara am fost sa-mi platesc factura intr-un centru al lor. Cu ceva timp in urma era greu, o coada cat lumea, pierdeai juma de ora sa platesti factura. Acum intr-un minut e gata. Dar dupa ce am platit, doamna care imi operase plata m-a intrebat daca pot sa mai stau 2 minute sa ma incalzesc (afara erau minus ceva grade) si sa-mi puna cateva intrebari. Am raspuns cu placere la vreo cinci intrebari, dar faptul care m-a bucurat e acest survey, mi-a aratat implicarea si dorinta de a asculta clientul, lucru crucial in orice afacere care vrea sa se imbunatateasca (la sfarsit doamna mi-a oferit si o felicitare in gest de multumire, un mod dragut de a aprecia timpul in care am stat in plus). In antiteza, managerul diviziei clienti al societatii al carei angajat sunt, cand i-am propus la un moment dat sa introducem ceva asemanator, mi-a spus ca nu avem nevoie, ca el cunoaste ce doresc clientii !! Nu are rost sa mai spun cum este aceasta relatie.

Dar ajunge cu laudele, raman dator cu un articol despre punctele slabe ale UPC (inca sunt destule), asta ca sa fiu cat mai obiectiv.

Un an nou fericit!

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

