Intamplare la Flanco

Acum vreo saptamana, tastatura mea wireless s-a trezit cu trei taste nefunctionale. Cautand una noua, am gasit cel mai bun pret la Flanco. Asa ca sambata m-am deplasat la cel mai apropiat Flanco de mine, cel de la Sun Plaza. Acolo gasesec kitul respectiv, Microsoft Wireless Desktop 3000. In raft erau cam 10 kituri. Iau unul din ele si ma duc la casa. Acolo o fatuca fara chef isi aranja ceva pe sub birou. Dupa un minut, trage kitul in fata ei, fara a ridica ochii la mine sau a spune ceva. Cauta iar inca un minut in calculator, scaneaza codul de bare, dupa care imi spune sec: „nu e pe stoc”. Atat. Ma uit lung si o intreb ce e de facut. Imi raspunde la fel de sec sa o las acolo sau sa caut pe cineva de pe raion sa vada ce e cu ea. Nici sa se ofere sa rezolve problema, nici sa cheme pe cineva, nimic. Am luat tastatura in brate si m-am dus pe raion unde erau foarte multi angajati care au fost serviabili si in 20 de secunde au gasit codul buclucas. Era usor de rezolvat din partea casierei fara a-mi crea disconfortul de a alerga eu dupa cod, sau mai rau pentru Flanco, de a pleca si sa o las la casa.

Din alt unghi de vedere, citeam despre Flanco ca si-a revenit dupa povestea cu insolventa si schimbarile de actionariat si conducere, insa se pare ca mai au mult de lucrat la nivelul angajatilor. Si problema e generala in piata, cat nu vom invata sa livram calitate la locul de munca, tara va merge tot prost.

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

