Despre cardurile electronice RATB

Am apreciat la vremea respeciva introducerea cardurilor RATB, care imi permit pe langa abonamentele RATB si Metrorex sa tin si un portofel electornic pe ele din care sa folosesc banii cand am nevoie de un bilet de transport si sa nu pierd timpul cautand sa cumpar unul.

Toate bune pana cand, dupa vreo sase luni de folosire a primului, acesta nu a mai functionat. M-am dus cu el la chioscul RATB si acolo mi-au aratat ca e putin crapat si ca trebuie schimbat.

Aici intervine birocratia, completezi o cerere in care scrii ca e deteriorat, o semnezi si o lasi acolo, PESTE O ZI vii cu 4,7 ron (ca de, cica e vina ta) si iti da altul.

Acum cateva zile, la vreo patru luni dupa incident, din nou nu mai functiona cardul. Aceeasi poveste, alti bani, alta asteptare.

Doua probleme am aici: una a calitatii cardului care lasa de dorit, eu nu il port in portofel, il tin in rucsac sau in buzunarul din haina, dar nu il arunc, nu stau pe el, nu trag de el, nu-l indoi, etc. si totusi mereu crapa, oare cei de la RATB nu-si dau seama ca ceva e in neregula, sau isi dau dar e contractul baban si lasa sa plateasca fraierii si le dam la cateva luni un plastic nou?

A doua este legata de asteptarea de o zi pentru noul card, nu inteleg de ce, daca eu vin cu cardul in mana si-l predau, trebuie sa astept o zi, zi in care trebuie sa-mi cumpar cartela de metrou si bilet RATB, eu avand abonament pentru ambele platit pe cardul care nu functioneaza?

Traiasca RATB!

Acest articol a fost publicat în General și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Despre cardurile electronice RATB

  1. jurnalbio zice:

    Foarte corect! Am scris si eu despre limitarile evidente aduse de noul sistem de taxare cu cardul la adresa dreptului de a calatori: http://jurnalbio.wordpress.com/2011/05/25/card-ratb-bilete-transport-bucuresti/

  2. @ jurnalbio – ti-am raspuns pe blogul tau…

Lasă un răspuns

