Reclame stupide pe radio

Acum cateva zile conduceam (din ce in ce mai rar in traficul bucurestean de azi care-mi provoaca scarba) cu radioul deschis pe unul dintre posturile de mare audienta cand incepe un calup de reclame si aud o sirena asurzitoare „nino-nino, doar azi in hypermaketurile …….. cumparati un kil de branza si al doilea e gratuit”.
Dupa ce mi-am revenit din sperietura, m-am gandit cat de inconstienti sunt idiotii care comanda si cei care produc astfel de raclame. Poti face usor un accident din cauza acelei sirene stupide.
Si in cazul in care acesti idioti nu-si dau seama de raul pe care-l pot face, de ce nu exista un organism gen CNA (sau poate ca acesta ar trebui sa faca si asta), care sa interzica de la difuzare astfel de pericole?

Imi iubesc tara!

eMAG – Furnizorul solutiilor complete!

Acest articol a fost publicat în Social și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

